Χρησιμοποιούμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συναινείτε στη χρήση των cookies μας. Οκ Συμφωνώ!
Η εξοικείωση των σπουδαστών με τον κλάδο των Έμπειρων Συστημάτων.
Η κατανόηση των μεθόδων και τεχνικών για την προσομοίωση της ανθρώπινης νοημοσύνης και η κατανόηση και χρήση αλγορίθμων που βασίζονται στη γνώση.
Εκμάθηση τεχνικών εξαγωγής και αναπαράστασης γνώσης και υλοποίησης μηχανισμών εξαγωγής συμπερασμάτων.
Η ανάπτυξη από τους σπουδαστές ενός έμπειρου συστήματος με τη χρήση μιας γλώσσας προγραμματισμού (όπως η CLIPS).
Γενικές Ικανότητες:
Οι ικανότητες που πρέπει να αποκτήσει ο πτυχιούχος και στις οποίες αποσκοπεί το μάθημα είναι:
Αυτόνομη εργασία.
Ομαδική εργασία.
Εργασία σε διεθνές περιβάλλον.
Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον.
Περιεχόμενο Μαθήματος:
Εισαγωγή, ορισμοί εννοιών.
Έμπειρα Συστήματα, Συστήματα Βασισμένα στη Γνώση, Συστήματα Βάσεων Γνώσης.
Δομή και Λειτουργία.
Αναπαράσταση Γνώσης (Πλαίσια, Κανόνες).
Συστήματα Κανόνων.
Αβεβαιότητα.
Εκμαίευση Γνώσης.
Απόκτηση γνώσης και επικύρωση, αναπαράσταση της γνώσης, συναγωγή συμπερασμάτων και ερμηνεία, ασυνέπεια και αβεβαιότητα.
Εργαλεία Ανάπτυξης.
Συλλογιστική Βασισμένη σε Μοντέλα.
Ποιοτική Συλλογιστική.
Συλλογιστική Βασισμένη σε Περιπτώσεις. Εφαρμογές Συστημάτων Γνώσης σε Προβλήματα Κατηγοριοποίησης, Διαμόρφωσης, και Διάγνωσης.
Μελέτες Περιπτώσεων.
Γλώσσα Κανόνων CLIPS.
Εργαστήριο Μαθήματος: Το εργαστηριακό τμήμα του μαθήματος περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός έμπειρου συστήματος με τη βοήθεια του κελύφους ανάπτυξης σε γλώσσα CLIPS.