We use cookies to analyze our traffic. If you continue to use our website, you consent to the use of our cookies.
Ok I agree!
University
of Ioannina
STUDENTS
PROFESSORS
SECRETARIAT
ALUMNI
THE DEPARTMENT
Organization
Aim of Department
Staff
SOCIAL RESPONSIBILITY
ACTIONS
STUDIES
INFORMATICS & TELECOMMUNICATION (NSP)
COMPUTER ENGINEERING (OSP)
INTERNATIONAL OPERATION (ERASMUS+)
GRADUATE STUDIES
Preparation of Doctoral Dissertations
LIFELONG EDUCATION
PROFESSIONAL RIGHTS
ACADEMIC CALENDAR
RESEARCH
RESEARCH LABORATORIES
PROGRAMMES & ACTIVITIES
COOPERATION
QUALITY ASSURANCE
QUALITY POLICY
Data Usage and Management
Data quality
Certification & Evaluation
Useful
NOTIFICATION
Secretary & Documents
DEPARTMENT LOCATION
Student facilities
STUDENT EDUCATION IN ARTA
UNIVERSITY OF IOANNINA
Contact
STUDENTS
/
PROFESSORS
/
SECRETARIAT
/
ALUMNI
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αρχική
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Επιδίωξη του μαθήματος είναι οι φοιτητές μετά το τέλος του να είναι σε θέση:
Να κατανοούν και να εφαρμόζουν διαδικασίες εκπαιδευτικού σχεδιασμού (instructional design) στην δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου.
Να αντιλαμβάνονται την συνεισφορά και τις προσεγγίσεις των διαφόρων σύγχρονων θεωριών μάθησης στην ανάπτυξη εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού υλικού.
Να κατανοούν και να χρησιμοποιούν αποδεδειγμένες πρακτικές που βοηθούν και ενισχύουν την μάθηση και την παρουσίαση εκπαιδευτικού περιεχομένου.
Να χρησιμοποιούν και να διαχειρίζονται συστήματα διαχείρισης μάθησης (Learning Management Systems) όπως το moodle ή/και το open-eclass.
Να κατανοούν την ανάγκη χρήσης διαφορετικών μέσων παρουσίασης και διαφορετικών τρόπων αποτίμησης της μάθησης (assessment).
Γενικές Ικανότητες:
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών.
Λήψη αποφάσεων.
Αυτόνομη εργασία.
Ομαδική Εργασία.
Περιεχόμενο Μαθήματος:
Εισαγωγή στην ηλεκτρονική μάθηση ή εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Σύγχρονη εναντίον ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης και MOOC.
Γρήγορη σχεδίαση (μαθησιακοί στόχοι και αντικείμενα εκμάθησης).
Αρχές ηλεκτρονικής μάθησης (πολυμέσα, συνοχή, πλεονασμός,εξατομίκευση κ.λπ.).
Δοκιμές.
Παιχνίδια και προσομοιώσεις.
Διαχείριση του Moodle. Δραστηριότητες Moodle.
Ειδικά θέματα HTML5, Εργαλεία συγγραφής και Τεχνολογίες πολυμέσων.