Βελτίωση Βαθμού
- Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2026 - 1:21 μ.μ. -
Μετά από συζήτηση με φοιτητές θα δώσω την δυνατότητα βελτίωσης βαθμού με επανεξέταση της εργασίας.
Με τον τρόπο αυτό κάποιος μπορεί να διεκδικήσει βαθμό εργασίας μέχρι 3 μονάδες μεγαλύτερο από τον βαθμό της γραπτής εξέτασής του με μέγιστο το 8. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου. Σε περίπτωση που η εργασία έχει βελτιωθεί μπορεί να ανέβει ξανά στην περιοχή για τις εκπρόθεσμες εργασίες.